maandag 27 januari 2014

Facebook


Al langere tijd was ik actief op Facebook. Ik werkte altijd nog vanuit mijn privé account.... Dat heeft zowel voor- als nadelen.

Vanaf vandaag heb ik mijn eigen Facebook pagina. Hier kun je voortaan alle nieuwe recepten vinden, maar ook andere weetjes, ideeën en nog veel meer.

Dat betekent dus dat mijn privé pagina echt privé gaat worden. Mijn verzoek is dan ook om mijn Facebook pagina Gezond leven van Jacoline te liken. Het andere account kun je zelf ontvrienden, en anders zal ik dat binnenkort automatisch doen.

Deel, like en plaats gerust het een en ander! Hou me op de hoogte of een gerecht lekker was of misschien wel niet. Heb je vragen, stel ze gerust! 

Geen Facebook? Geen ramp... dit blog blijft natuurlijk gewoon bestaan!

Geniet gezond!
Jacoline






6 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat dit blog blijft bestaan
    Ik kijk hier iedere dag
    Grt nnie Laumen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo Annie, ja fijn hé! Leuk om te lezen dat je elke dag een bezoekje brengt!

      Verwijderen
  2. Het zal voor mij weinig verschil maken, Jacoline. Ik keek zowel op FB als hier op je blog, en heb al heel veel receptjes van je gemaakt. (sommige ook met een twist van mij) Dat zal ook wel zo blijven, want we genieten er van om steeds weer iets anders te proberen. Dank je wel, voor alle moeite voor ons en succes in de keuken.
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ria, dat is juist zo leuk... creatief om gaan met eten en er van genieten! Graag gedaan en ik sta met plezier in de keuken!

      Verwijderen
  3. It's for the first time that I just visited your site and I find it really interesting! Bravo!

    voyance gratuite en ligne par Email

    BeantwoordenVerwijderen