maandag 20 oktober 2014

Win actie: € 25,- van Bol.com



Win een shoptegoed t.w.v. € 25,- bij bol.com

Op deze maandag in de herfstvakantie heb ik een leuke winactie voor jullie! 
In samenwerking met www.vouchercloud.nl mag ik een bon t.w.v. € 25,- weggeven die je kan besteden bij bol.com. Super leuk! Hier kan je namelijk allemaal verschillende gezondheidsproducten vinden zoals kookboeken, maar ook vitaminen en voedingssupplementen.

Op de website van vouchercloud vind je allerlei kortingscodes van verschillende websites, ook van bol.com. Deze kan je goed gebruiken als je het shop tegoed gebruikt. Je kan zelfs via de app aangeven waar je bent, dan laat het zien welke kortingscodes er in de buurt zijn.



Meedoen is heel eenvoudig:

Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een reactie in de opmerkingen hieronder achter te laten 
of
een reactie achterlaten op mijn Facebook pagina onder dit gedeelde bericht.


Zaterdagavond 26 oktober om 21:00 uur maak ik de winnaar bekend! Deze actie is gesloten!

De winnaar is: Jellie van Zutpen 


Succes! 
Jacoline

83 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie! Kan ik eens snuffelen bij de BOL! Graag doe ik dus mee... groetjes Evangeline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super!!!!
    Ik ben nieuw in het suikervrije, glutenvrije, tarwevrije wereldje en kan nog voldoende inspiratie op doen.... dus een leuk kookboek is hartstikke welkom ������

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie! Altijd wel iets te vinden bij BOL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik doe graag mee. Genoeg leuke dingen te vinden bij Bol.com :)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik doe mee. Mezelf eens lekker verwennen bij Bol.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie!! Zowel jouw site als Bol.com: geweldig!! Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik kan nog wel wat goede en gezonde kookboeken gebruiken!! Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mhhh, en toen was mijn reactie verdwenen?
    Geen probleem, zetten we toch gauw een nieuwe...
    Wel, met vier kinderen en een gezonde levenswijze kunnen we dit zeker gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke actie. Ook ik zou nog wel een leuk kookboek met gezonde recepten kunnen gebruiken. Groetjes Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op mijn verlanglijstje staat nog het boek van Rens Kroes dus bij deze doe ik graag mee!
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op mijn verlanglijstje staat nog het boek van Rens Kroes dus bij deze doe ik graag mee! Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een boek vol met gezonde alternatieven kan ik heel goed gebruiken met 2 opgroeiende kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke actie! Vorige week was ik voor het eert op jouw pagina en heb de suikervrije ontbijtkoek gebakken, die een groot succes was. Wil graag meer van jou recepten uitproberen!

    Groet Lijdia Bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke actie, heb nog heel wat boeken op mijn verlanglijstje staan, dus doe graag mee!
    Groet, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door mijn niet geheel vlekkeloze zwangerschap, jou even niet actief gevolgd maar nu zijn we weer op de goede weg. Jouw boek zou dus een prima aanvulling zijn op onze weg!
    Super leuke actie om de maandag mee te beginnen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lineke Kerckhoffs-Willems20 oktober 2014 om 13:11

    Ja graag! Genoeg op mijn verlanglijstje nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk, een veelzijdige cadeaubon! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke actie!! Ik wil graag een nieuwe keukenmachine voor alle heerlijke gerechten..! Die cadeaubon kan daar mooi aan bijdrage:D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik vind je site geweldig inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me erg leuk, zo'n bon. Ik doe graag mee. Kan ik mijn man verrassen met een boek over Paleo (en er zelf van meegenieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke actie, ook ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat lijkt me heel leuk! Kan ik misschien wat voor in de keuken kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Altijd leuk om en mooi suikervrij boek van te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave actie Jacoline! Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bij Bol.com is er altijd wel wat leuks te vinden!!! Ik wil heel graag mee doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Altijd leuk, boeken nooit genoeg, zeker kookboeken niet! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Niet geschoten is altijd mis! Ik doe mee!
    Groetjes, Marijn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke actie! Ik ben met de overstap naar minder suiker en pakjes en zakjes bezig. Niet eenvoudig hier met twee zorgkinderen. En goed kookboeken hierover zijn meer dan welkom.

    Ingrid Punt

    BeantwoordenVerwijderen
  29. leuk zo'n actie, kijk vaak naar recepten waar geen suiker is gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke actie van je Jacoline! Wie weet vind ik nog een leuk goed kookboek op Bol. Succes met de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben nog aan het twijfelen over welke spiraalsnijder nu het beste is... deze actie is wel leuk om verder te dromen. groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke actie! Ik doe graag mee. Zal ongetwijfeld op gaan aan een gezond kookboek of een keukenaccessoire... Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke actie! Ik doe natuurlijk graag mee. Genoeg mooie kookboeken op mijn verlanglijstje!

    Groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke facebook pagina en leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie actie, ik doe graag mee. Robert van Beckhoven heeft net een mooi nieuw boek geschreven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee. Wat ik ga bestellen als ik win? Geen idee, daar moet ik even over nadenken! :-) Groetjes Fraukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb nog wel een paar boeken op mijn verlanglijstje staan dus ik vind dit een geweldige actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke actie!! Ik doe graag mee! Zou het erg leuk vinden om eens een mooi boek aan te schaffen :)
    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw wat leuk zeg, daar weet ik wel raad mee! 'k Ontdek steeds meer interessante producten op bol.com, dus zou heerlijke zijn om daar met een budgetje rond te snuffelen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke actie, ik doe graag mee! Ik maak zeer geregeld gebruik van je heerlijke recepten voor mijzelf en voor m'n gezin. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk! Altijd fijn om voor 5 december bij bol wat in te kunnen slaan. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk, ik heb je blog pas ontdekt. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke actie, ik doe graag mee. Komt altijd goed van pas zo aan het einde van het jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. super actie.......doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Kom maar op met dat tegoed. Heb nog wel wat kookboeken op mijn verlanglijstje staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je hebt zo'n super gave site Jacoline (of eigenlijk moet ik zeggen een heerlijke site!), ik heb je site al aan heel veel mensen doorgestuurd. Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk, ik doe mee!
    Misschien heb je ook wel een paar goede tips voor goede kookboeken?!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een cadeaubon van 25€ voor bol.com,
    die wil ik zo graag, daar hoeft geeneens een strikje om;)
    Ik zou er een kookboek van kopen,
    zodat ik niet iedere keer voor een nieuw recept naar de laptophoef te lopen!
    Ik ben een beginnende hobby-kok,
    en soms mislukt weleens iets, maar dat blijft natuurlijk altijd de gok.
    Toch heb ik er altijd heel veel plezier in,
    en duik ik graag op een vrije zondagmiddag de keuken in.
    Om de kans op succes te veilig te stellen,
    wil ik graag een echt kookboek bestellen.

    Met een gluten-intolerantie is het soms een beetje zoeken naar een geschikt boek,
    maar gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg uit de gezonde-glutenvrije-suikervrije hoek!
    Tevens wil ik je bedanken voor je leuke en informatie blog,
    waar ik heel wat van kan leren nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke actie. Ik doe graag mee. Ik kan het goed gebruiken. Er staan nog wel wat dingen op gebied van gezonde voeding op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk, ik doe graag mee. Genoeg kookboeken die ik nog zou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk! Ik doe ook graag mee
    Heb nog een hele wensenlijst bij bol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. marianne bentschap knook21 oktober 2014 om 07:35

    ...en het is nog niet eens Sinterklaas! Wat een verwennerij, helemaal leuk! Lieve groet ,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke actie. Ik heb nog een verlanglijstje bij bol.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe mee...ik ben al klant bij Bol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Zou geweldig zijn, mijn motto is. ..
    Zoveel boeken, maar zo weinig tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zoveel lekkere recepten op deze site!
    Regelmatig maak ik er wat van...omdat ik het pco syndroom heb adviseren ze om zo min mogelijk koolhydraten te eten, en dat is met deze recepten helemaal niet erg!
    Zelfs mijn kleine man, smult er van mee..
    Ga zo door, en ik hoop nog veel nieuwe recepten van je te lezen!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. leuke actie!!!!!!!
    Je kunt nooit teveel kookboeken hebben :))
    Ik doe dus ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super leuk!! Het powerfood boek staat nog op mijn verlanglijstje dus deze waardebon kan ik zeker goed besten :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuke actie zeg! Het powerfood boek staat nog op mijn verlanglijstje dus ik kan deze bon zeker goed besteden :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hele leuke winactie. Ook ik doe heel graag mee. Ik gebruik je recepten al een aantal jaren. Ik ben ook al helemaal fan van de Lodgepannen. De kook-/leesboeken van Claudia Roden staan bovenaan mijn verlanglijstje. Mocht ik eventueel winnen, dan zou ik de bon daarvoor gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nog net geen zaterdag, ik kan nog mee doen!
    Wauw wauw wat heb jij een geweldige site, ik doe aan GOK en mede door jou zie ik het helemaal zitten.
    Veel recepten al geprobeerd en mmm wat lekker allemaal!
    Ik koop een kookboek als ik de bon win...
    Ga vooral door met je mooie site en je natuurlijke manier van berichtjes plaatsen, t klinkt altijd zo gezellig zoals jij het zegt..��

    Groetjes Liesje!!

    Kom morgen echt kijken...stel dat ik m win...����

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuke actie! Ik zou graag het boek Weten van (H)eerlijk eten 2 willen kopen. Nou maar hopen dat ik in de prijzen val:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Dag, doe graag mee met deze superleuke actie!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ook ik heb nog wat dingen op mijn verlanglijstje staan die ik bij bol kan bestellen, komt als geroepen!
    Groetjes Linda van Venrooij

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe graag met met de actie. Na de diagnose Ouderdomssuiker in december ben ik drastisch gezonder gaan leven, met als resultaat 20 kilo lichter en een normale suikerspiegel, dus geen tabletten meer!! om dit zo te houden kan ik wel een 'gezond' kookboek gebruiken en bij BOL is de
    keuze reuze.

    Groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wow wat een leuke win-actie!! Hier doe ik graag aan mee!! Ik heb nog een paar kookboeken op mijn verlanglijstje staan waarbij de snelle vegetarier wel op 1 staat. Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ohh wat leuk! Lijkt me super om te winnen! Fijn weekend, groeten, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik zou hier wel raad mee weten... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuke actie, ik doe mee! Ik zou zeker wel iets leuks kinnen vinden bij bol.com:)

    BeantwoordenVerwijderen